Vi har en kalenderfunktion i app’en – hvor vi kan sætte de personer ind, aftalen vedrører.
Når aftalen omkring arbejdet er godkendt, koordinerer beboerne og håndværkerne selv opgaverne samt aftaler. Derved får beboere samt håndværkere et fuldstændigt overblik over de aftaler, de i fællesskab har lavet i app’en.
Samlet overblik over aftalerne
Håndværkerne får et nemt og samlet overblik over opgaverne på ejendommene og har derfor lettere ved at planlægge samt medbringe de nødvendige materialer, så der ikke er spildtid.
Administrator kan følge med i kommunikationen, så de er opdaterede, men efter godkendelsen af opgaven, er alt spildtid med koordiering, opfølgning etc unødvendig til alles tilfredshed.
Upload billeddokumentation
Både inden og efter opgaverne , er der mulighed for at uploade billeddokumentation, så både igangsættelse og fakturering af opgaverne går nemt og passer til de aftaler, der er lavet.
Historikken kan gemmes på lejemålet eller ejendommen, så relevant data og dokumentation let kan findes frem.